OVER ONS
HERSTEL
ACCOUNT
ONZE TARIEVEN

De prijs van een herstelling hangt af van het type toestel en de aard van het probleem. Voor veel voorkomende herstellingen kunnen we vooraf een vaste prijs aangeven, maar in sommige gevallen is dit niet direct mogelijk. In die situaties voeren we een gratis diagnose uit en maken we een duidelijke prijsofferte, zodat u altijd exact weet wat de kosten zijn voordat we starten. Bij ons betaalt u alleen voor een geslaagde herstelling. Let er wel op dat er in bepaalde gevallen een diagnose- of servicekost van toepassing kan zijn, zelfs als de herstelling niet lukt. Bekijk daarom deze pagina zorgvuldig voor meer details.


Herstelling aan Huis

HERSTELLING AAN HUIS

SUCCESVOLLE HERSTELLING
- U betaald enkel de herstelling
NIET HERSTELBAAR
- Gratis
Pick-up Service

PICK-UP SERVICE

SUCCESVOLLE HERSTELLING
- U betaald enkel de herstelling
NIET HERSTELBAAR
- €39 service kost
Toestel Opsturen

TOESTEL OPSTUREN

SUCCESVOLLE HERSTELLING
- U betaald enkel de herstelling
NIET HERSTELBAAR
- €39 service kost + verzending
Service kost & verzending

Wanneer een herstelling successvol is dan betaald U enkel de prijs van de herstelling. Wij zorgen voor de rest.

Is uw toestel niet meer te herstellen? Dan betaalt u alleen de servicekosten en verzendkosten. De verzendprijs hangt af van het gewicht en de afmetingen van het pakket, maar bedraagt gemiddeld €15.
Besluit u afstand te doen van uw toestel en hoeft U het toestel niet terug? Dan vervallen zowel de service- als verzendkosten, en betaalt u niets!

Waarom is mijn toestel niet herstelbaar?

Helaas is het niet altijd mogelijk om uw toestel te herstellen. Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals ernstige schade (bijvoorbeeld door waterschade/oxidatie of een val) of complicaties die kunnen optreden zoals bijvoorbeeld een defect onderdeel dat kortsluiting maakt en nog meer componenten stuk maakt. Kortom, wij doen altijd ons uiterste best om uw toestel te herstellen. Als het toestel toch onherstelbaar blijkt, zullen wij u altijd duidelijke informatie geven over de exacte reden.

Waarom zijn er kosten als het toestel niet hersteld kan worden? De kosten die we aanrekenen, dekken enkel onze verzend- of vervoerskosten en een kleine servicekost voor de diagnose en het uitgevoerde onderzoek.

Hoe kan ik betalen?

De herstelling dient steeds volledig betaald te zijn alvorens we het toestel terugbrengen of terugsturen!

U kunt bij ons op verschillende manieren eenvoudig en veilig betalen. Payconiq is een snelle en handige optie, waarmee u rechtstreeks via uw bankapp kunt betalen zonder vertraging. Voor herstellingen aan huis is contante betaling ook mogelijk. Als deze opties niet voor u werken, kunt u altijd kiezen voor een overschrijving of PayPal.